Min helg i bilder

2011-05-22 @ 14:17:09
Fredagen var det förfest hos mig, min kära vän David (kollega från Branäs) kom och hälsade på. Han besökte sina kusiner som bor i samma område som mig över helgen, va grymt kul att träffa han igen! Sen bar det av till stan. Valand-Berså-Park Lane.

Lördagen spenderades först på Göteborgsvarvet där vi spelade, jag och  Felicia var väll inte jätte pigga efter gårdagen men vi klarde oss igenom den. Sen va det hem och sova och tagga om inför nästa runda :)
Mötte upp David på hard Rock sen blev det Berså där även Angelica och bob var med senare på kvällen.

Haft en underbar helg tack alla!
Felicia och jag
Party
David kom på besök
@Berså
Grym helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -