Tyst

2011-03-05 @ 22:15:33
Jag vet att det vart tyst på bloggen några dagar nu, förlåt jag ska bättra mig. Jag och Josefine hade en kanon dag i torsdags men 20+ i solen och klarblå himmel, samt att det var bytardag så det va inte mycket folk i backen. Efter att vi åkt klart åkte vi och bubbla sen vs det filmkväll. I torsdags kom även Erica, Sara m.m upp hit, har tyvärr ej hunnit träffa dem än för jag har jobbat. Va ute en stund igår men åkte hem med Josefine typ 00:20 vi va dödströtta. Idag har jag stått i loliften 21-18:00, det va kallt!! Det var kanon väder på morgonen, +3 i solen och klarblå himmel men det vara ej länge. Runt 12:00 tjocknade det på med stora moln och vinden va helt crazy. Blåste 24 m/s, gondolen gick men det va bara för att tävlingen var så beroende av den. Det e nämligen så att lör-sön denna veckan så är det Europa cuppen i Skicross:) nu blir det kudden efter en kväll med semlor hemma hos Christel och Josefine:) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -