Awsome

2011-03-02 @ 08:23:25
Igår va jag ledig(är det fram till fredag) så jag Hanna, Therese och Emma åkte skidor från 10 i backen sen vid 2 efter att Therese gått till jobbet kom Anna och Dennis och hoppa med i vårt gäng ;)
Anna, du och jag får ta den telemarksturen nån annangång.

Åkte hem från backen runt 5, sen va det romantisk middag med Josefine hemma hos mig. Sen va det fullfart till affären för att handla mat, inte förän vid 7 kunde man krypa ner i det välförtjänsta bubbelbadet i badhuset med alla goa tjejer.

Efter det var det filmkväll hos mig, vi såg "Trassel" en mycket bra och mysig film. Bytte även filmer med varandra, så nu har jag en massa nytt att se :)

Nu väntar jag på att Josefine ska komma så vi kan käka frukost sen bär det av till Karlstad för en shopping tur med bio, tillsammans med Hanna. Mysigt värre!

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -