P3 Guldgalan 2011

2011-01-23 @ 20:21:41
Igår var det att gå upp tidigt, klockan ringde 06.15. Sen bar det av till Liseberg där var det genomgång av förhållningsregler och beskrivning av vad allas arbetsuppgifter inför dagen/kvällen var.

Sen var det en lång väntan på rep inför genrep i Lisebergshallen, sen lunch och genrep. Stannade kvar när vi var klara med vår uppgift och kollade på resten av genrepet. Var intressant, inte lät att va med i tv säger jag bara..

Joel och Erica
Sen på rasten åkte vi in till stan och myste, sen var det taggning inför kvällen som gällde!
Snacka om att få en kick när man stod där på scenen och skulle spela "Go west", det gick jätte bra tycker jag.

Kitty

Jag står längst bort till vänster på bilden.

Robyn

Håkan :)

Oskar Linnros

Oskar igen

Jonatan med Oskar Linnros trumpinne

Tove Styrke
Efter ett snabbt ombyte var det att gå ner till ståplatserna och kolla på resten av Galan, GRYMT!

(Vissa bilder är mina och några andra är från Mikael och stureplans fotografen).
Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -