Lugn fredag, hände där?!

2011-02-04 @ 21:20:07
Nu har jag vart här uppe i mer än en vecka, en vecka och en dag om man ska va exakt. Men det känns verkligen som kortare, tiden här uppe bara flyger förbi. Händer saker hela tiden, alltid någon som har nått på gång:) inte hunnit längta hem än, men det e klart att jag saknar er alla där hemma. Idag har jag vart ledig, sov hos Lisa inatt men hon börja jobba 08:30 så då kördes jag och Ziba hem till mig. Har nämligen vart hundvakt idag, var inget bra skidväder. Snöat nästan hela dagen:/ så jag och Ziba låg i sängen och chilla. Blev en promenad bort till backen för att hämta hem Lisa efter hennes jobbpass var slut, fixade även lite saker angående mitt schema. Efter Afterskin blev det Pizza borta i resturangen, sen vila. Får besök idag:) så min fredag blir en lugn sådan, tro det eller ej men ni hörde faktiskt rätt. Det är fredag och Johanna ska va hemma och ta det lugnt. Haha helt otroligt och behövligt kanske? Imon blir det till att jobba mellan 08:30-13:00, står i hyran om det e nån som har vägarna förbi hihi. Sen blir det förmodligen backen och sjävklart Afterski som för mig är ett måste om man e ledig och e i fjällen;) puss Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -