Frisk som en nötkärna

2011-04-10 @ 10:21:09
Varför man säger så har jag ingen aning om, men nu e jag i allafall helt frisk från den hemska magsjukan. Va så utorkad att jag svimmade och slog håll på knät och slog i huvudet så de e skönt att det är över nu. Nu e jag bara otroligt trött.
Idag blir det marschträning och sen var tanken att jag skulle till bröderna bäst och ha våran efterlängtade JJR dag men det e bäst att jag åker hem och vilar upp mig inför veckans arbete istället.
Älskar er underbara vänner, ni betyder så mycket
Jonatan och Robin Jungebrant

Kommentarer

Postat av: Jonatan

Johanna, vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig. Som du skrev på FB, saknat dig riktigt mycket, å man kände verkligen de efter igår!! Vill se dig en dag igen!!! <3<3<3 Pussar från Din Jonatan

2011-04-14 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -