Tuve

2010-09-01 @ 18:30:40
Idag har Lisa kommit ner från Karlstad till Göteborg. Hon ska provjobba på modellabb imon som fotograf, skall hålla tummarna hela dagen! Hon bor just nu i Kungsbacka hemma hos Malin.

Efter mötet på arbetsförmedlingen som gick jätte bra,så åkte jag till Emil och Oliver Ekman i Tuve.Men hann endast till Backaplan då Emil ringde och sa att Oliver ville ha hamburgare så de mötte mig där och så blev det Burger King. Första Oliver gör är att välta ut hela colan..Typiskt! Det blev mycket lek i lekrummet innan det bar vidare..Oliver är bara för go!

Emil och Oliver                                         Busfröt!

Efter det blev det Frölunda Torg, var en unge som skrev åh grät i hela 15min helt stört. När vi lämnat Oliver hos Jessica bar det av till systemet, Emil ska ut ikväll med Rossan, Olof m.m. Så medans vi väntade på att de skulle sluta gick vi till Tapper åh satt utanför han och drack. Jätte mysigt, det va skönt att kunna prata med Emil om allt som hänt. tack för att du lyssnar vännen!!Sen kommer Tapper hem, han och Erika har skaffat en jätte söt kattunge :)

Efter det när Emil skulle tillbaka till Torget och möta upp de andra gick jag hem, har städat lite på mitt rum nu sen ikväll blir det nog film.

Imon blir det jobb för vikariepoolen, skall vara på lilla grevegård. Får se hur de har det där, undrar om det är en småbarns avdelning jag skall vara på eller en 4-5a. Hoppas på 4-5a, mycket roligare när man kan leka lite mera med dem :)

Sen på kvällen får jag se om jag hänger på Lisa och Malin ut, beroende på om ja jobbar fredag.

I helgen skall Lisa bo hemma hos mig, ska bli jätte roligt att ses igen. Va ett bra tag sen nu, eller aa midsommar. Setts mer den här sommaren än vad vi brukar göra, annars brukar det bara vara på vintrarna.

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -