Sommar?

2010-09-21 @ 17:32:04
Igår tillbringade jag största delen av kvällen med min underbara kille, älskar dig hjärtat. Tack för en mysig kväll!

Idag har jag vart på jobbet, har mammas tider nu eftersom hon är borta så det e kanon bra :)
Kom nyss hem har dammsugit lite, orkade inte göra det igår tyckte det räckte med att tvätta m.m. Tråkigt att städa en heldag.. Snart blir det till att gå ut med Svea, ska bli härligt.

Kom sommar vädret tillbaka nu eller vad händer? Helt underbart väder ute ju!!Så ett råd till alla, gå ut och njut medans ni kan snart kommer höstrusket tillbaka!

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Therese

Lovar att komma nästa vecka :-) Tommy samåker nu så jag har bil varannan dag :-) var ju bara på torget här igår :-)



Puss

2010-09-22 @ 11:24:10
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -