Helgen

2010-09-20 @ 10:13:06
Fredag: När Lisa också kommit hem från jobbet så somnade vi nästan direkt,va tröttisar om nått!Tur var det annars hade jag inte orkat med lördagen..

Lördag: Klockan ringde 03.50, upp och ta vagnen till jobbet. Jobbade med Johan, vi hade legg 306(väster legget), det gick jätte bra trotts vädret. Kom några regnskurar men då satt vi som tur i bilen, men blåste gjorde det. Fick passa mig så jag inte blåste bort eller hur Thess, för det var väll det du skrev i ditt sms ;)

Efter det bar det av hemåt gick ut med Svea på en promenad, sen blev det att sova en stund inför nästa jobb. halv 6 bar det iväg igen upp till Olles gård för att servera på ett 40 års kalas med ca 80 gäster.Var väl klar där runt 00:10, kom i säng 01:30 så blev en lång lördag!

Söndag: Lisa åkte hem runt 13:45 innan dess var det 2 trötta tjejer som bara legat och slappat i sängen så länge som möjligt!Fick skjuts av Amalia som tur var inför dagens händelser.Spelning i Kungsbacka samling 14:15 utanför kungsmässan.Spelning inne på Kungsmässan samt matchen mellan Aranäs-Kristianstad inne i Ishallen. Spelning slut ca 16:45, då vart man allt hungrig!

På kvällen slappa framför tvn med min gamla vän Tobias, Valvakan va väll inte jätte rolig att följa rätt seg så blev film men tummarna knutna för att det e rätt som vinner..

Älskar dig mitt allt, M<3

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: lisa

holáholáholá!! kom hiiiiit , saknar dig redan , helt ensamt här =(

2010-09-23 @ 01:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -