Dagarna med Lisa :)

2010-09-07 @ 18:22:38
Fredag: Som sagt så tillbringade vi sen här dagen hemma, dels för att jag var så trött efter jobbet och sen för att vi inte setts på så länge så vi hade mycket att prata om!Så det blev en mysig kväll i soffan med gott vin :)

Lördag: Frölunda Torg på dagen, men vi orkade inte gå runt länge..Sen blev det att ta cyklarna ner till Önnereds pizzeria och köpa mat, gött gött i gött gött! Efter det tupplur, sen gjorde vi oss i ordning för utgång! Åkte först till Karisma, men det var alldeles för mycket smått där så vi drog ganska snabbt vidare till Nivå. Där vi träffade Thess och hennes syrra Emelie åh alla deras gäng från Emelies 25 års kalas. Det blev en grym kväll, hoppas speciellt att Emelie hade lika roligt som jag. Fast det tror jag att hon hade, var nog ingen som hade tråkigt av oss den kvällen så som vi dansa(förutom Tommy som inte rörde en fena) som vanligt med han..

Söndag: Bakisdag, gjorde inte mycket. Kolla film och var nere vid havet och plockade snäckor m.m. Helt underbart väder, det va så härligt nere vid havet. Riktig ljuvlig dag!!!


Måndag: Jag jobbade mellan 9:00-16:00, så Lisa var hemma med mamma. Fast hon sov till 12 så det blev inte många timmar själv hemma.. När jag kom hem åkte jag en snabbis till torget med mamma och pappa, röstade i valet och köpte ett par nya skor :)

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: lisa

hehehehehheeheh duuuu jag va helt slut . ska börja sova ordentligt om nätterna när jag ska ut istället för att sova middag :o haha ! :D vi ses nästa helg ! btw , tror du det skulle vara okej om jag kommer och sover hos dig på torsdag till fredag ? pappa kommer nog ner med husbilen så sover nog där resten av helgen =)

2010-09-09 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -