Värst va tiden går fort!

2010-10-15 @ 17:40:19
Oj oj oj, sikken vecka.Nu är det äntligen fredag, tycker veckan har gått otroligt snabbt. Det går jätte bra på jobbet, men det är krävande. Somnade igår hemma hos Jimmy hann bara lägga mig i sängen medans han diska så somna jag, men sen under filmen var det svårt att somna. För den va jätte bra.

The Last Airbender
Är en berättelse om de utvalda som kan tämja elementen. Eldriket håller resten av världen i ett järngrepp, men nu har en ny tämjare av luftelementet visat att han kanske är den nya avataren, en mästare som kan tämja samtliga element.

Filmen får betyg 4/5, var lite svår att förstå på sina ställen. Men verkligen sevärd!

Idag blev tyvärr den andra vikarien sjuk,så efter två var jag ensam med 9 barn men som tur var hoppade vikarien från den andra avdelningen in och hjälpte till under mellanmålet. Tack Jonatan!!

Ikväll blir det chill hos Oscar, kolla film och snacka. Inte träffats på jätte länge(för er som inte vet vem han är så e han min äldsta barndomskompis).

I helgen blir det jobb på park och natur, skall väll även försöka hinna med att träffa älsklingen också om han inte ska jobba ihjäl sig..

Imon efter jobbet blir det shopping med Cassandra i stan, ska bli mysigt gumman!

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Tess

Då måste jag se sen filmen =)



Hoppas du hittar massa fint gumman <3

2010-10-16 @ 08:33:21
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -