Till en sann vän

2010-10-20 @ 22:24:46
Är så glad att jag har dig, litar på dig till 100%. Att ha dig som vän betyder så mycket! Kan prata med dig om allt och har alltid roligt tillsammans med dig. Vi har gått egenom många glada och tråkiga händelser som vårt liv stött på men vi har stöttat varandra igenom dem. Jag finns här för dig, när du än behöver mig. Många fina minnen med dig och fler ska det bli, tack Angelica att du finns i mitt liv! Älskar dig vännen min, vet inte vad jag skulle gjort utan dig!

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Tess

Dom vänner ska man ta vara på <3

2010-10-21 @ 12:35:24
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Postat av: Angelica

Åh hjärtat! Vad du är fin. Älskar dig!! <3

2010-10-25 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -