Röjning av rummet

2010-10-21 @ 17:55:17
Uch säger jag bara!! Detta kommer att ta lång tid, aldrig röjt rummet så är en massa skit som man inte använder som åker ut. Saker som ja inte ens använt som ja köpt som ligger och tar på plats, inte ens tagit bort prislapparna liksom:/ känns sådär, visar ju bara att alla som känner mig har rätt angående mig. Det skrämmer mig! Inser nu att de har rätt, jag e en riktig shopaholic:( köper saker bara för att handla, men det ska finnas folk till allt, eller hur? Vissa tröst äter och jag tröst shoppar.. /J

Kommentarer

Postat av: DOLLYS

haha väldigt många som också tröstshoppar hehe :D



Lots of love/ www.dollys.se

2010-10-21 @ 18:17:40
URL: http://dollys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -