R.I.P Mattias

2010-10-22 @ 15:00:54
Kan fortfarnade inte fatta att du inte finns med oss längre. Ja har inte kännt dig så länge men du va alltid med på ett hörn. Minns du kvällen nere vid sjön? När vi fiska och grilla? Det är ett utav minnena som jag kommer bära med mig! Fick en chock när ja fick reda oå det för 3 veckor sen, det har börjat smälta nu. Jag har kunnat ta det till mig! Men ångrar en sak så mycket, då ja, Sebbe och din bror stod på utsidan av stugan där du bor och prata lite innan vi skulle köra hem efter festen. Du hade gått och lagt dig tidigare. Tänk bara om ja hade gått in istället och sagt hej då,än att bara knacka på rutan till stugan, och trott att du inte svara för att du inte vakna. Tänk om ja gick in stället för att säga det genom fönstret. Då kanske hade fått hjälp i tid, då kanske du fortfarande vart med oss idag! Men tyvärr så hittades du i sängen på morgonen dagen efter festen,tänker på dig! Din bror och alla vi andra saknar dig!

Kommentarer

Postat av: Tess

Nu förstår ja vad du memar på fb. Detta inlägg har inte visats förut!!



Många kramar till dig min vän <3

2010-10-29 @ 15:44:45
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -