Gekås

2010-10-11 @ 15:43:00
Hämtade upp Sebbe på centralen sen bar det av till landet. Skönt att komma dit, inte vart där på jätte länge. Som sagt den här sommaren har jag endast jobbat.

Fredag: Kom dit ganska sent så blev att käka och kolla på Idol, Sassa åkte ut ifall det e någon som missat detta. Kommer bli svårt att rösta i år, många bra=många favoriter!

Lördag: Sovmorgon!!Sen höströjning i trädgården, sen efter lunch bar det av till Gekås. Där det vart jätte lång kö hela dagen. Men när vi kom slapp vi köa(endast ca 7min). Mindre än Thess(1tim och 30 min). Va smockat med folk där inne så blev att riva ner det viktigaste sen ut.
Kvällen tillbringades efter middagen hemma hos Alexander för att fira hans 18års dag, va jätte kul att träffa alla igen. Saknat er så, endast Josse som saknades.. Kollade in storebrors nya ormar och hans andra djur.

Jag med en kungspyton

Lillebror med en annan lite större Pyton

Saknat dig storebror, känns som evigheter som vi sågs!

Storebror, jag och lillebror

Jag med en kameleont, så fin
Gänget

Storebror och jag med en söt chihuahua :)

Söndag: Åkte tidigt hemåt för att hinna med Lisebergs spelning, först 14-15:00. Efter det åkning i parken sen avslutnings spelning 19:30-20:30 ungefär.

P.S
Samt från bowlingen, inte lagt in dem på datan än :p

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Tess

Va fina kort =)



Haha nej ni hade tur på Ullared ;-)

2010-10-11 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -