Bowling med jobbet

2010-10-02 @ 14:30:27
Igår: Var det bowling som gällde efter jobbet på en förskola nere i Näset, va hem snabbt för att fixa sig och sen iväg till Stigbergstorget/Stigbergsliden för att bowla med jobbet. Det va tyvärr inte alla från Park och Natur som va där men vi som var där va ett gott gäng(typ de vanliga som e med ut).

Jag sög som vanligt, tur att man är van vid det. Thess var tvärtemot mig, du va grym!Tror hon till och med va den som spelade bäst :)

Känner mig stolt att ha en sådan vän som henne, hon gör mig så glad. Visst vi hade lite tråkigt prat igår angående en viss person, men det kommer aldrig att förändra min syn av dig gumman. Älskar dig, tack för att du finns i mitt liv!

Efter det drog jag vidare med Jimmy som kom dit en stund för att dra med mig till stan eftersom ingen annan av arbetskamraterna va sugna på det. Vi drog först till Vasa Viktoria, sjukt mycket folk där skoj :) Sen drog vi med några andra till Park Lane,där det va fullt ös!

Tack alla för en grym kväll!!Idag mår man som man förtjänar om man säger så ;)

P.S
Bilder från kvällen lägger jag upp vid ett annat tillfälle(när jag har tid)

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Tess

Tack själv gumman! Du vet att jag alltid bara vill dig det bästa!!



Love you min fina vän <3



Bowling får vi göra om ;-)

2010-10-02 @ 21:48:06
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -