Sjuk:/

2010-11-28 @ 21:04:34
Känt mig kass i halsen sen onsdags morse, började känna mig konstig i kroppen igår. Efter jobbet fick ja sån huvudvärk så valde en hemmakväll istället för att åka med till Kungsbacka med tidig läggdags. Vaknad imorse när klockan ringde och huvudvärken den va kvar, pallrade mig ur sängen och körde till jobbet.

Efter jobbet bar det av på Haga julmarknad spelning. Började snöa runt 10 snåret så blev en kort men mysig spelning. När ja kom hem slog de till, ont i hela kroppen,skit ont i halsen och huvudet bara banka! Gick och la mig och trodde att de skulle gå över men nej där hade ja fel! Tog febern och den visa 38:8 så de kanske blir en dag hemma från jobbet imon.

Tack alla som skickat krya på dig hälsningar! De värmer i min redan upphettande kropp!

Vilket väder vi fått igen, snön bara vräcker ner på utsidan. Tycker synd om mina kollegor på Park och Natur som måste va ute i detta, men men men thats life!Nu blir det kudden, godnatt!

Puss JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -