Mysdag

2010-11-04 @ 23:05:13
Skulle städa rummet idag var det tänkt men blev inte som planerat, följde ju med till torget med bror och mamma. Hitta ingen födelsedags present till pappa, men hitta julklapp till mormor:) så nu är en klapp klar.
Sebbe köpte ny bräda, han ville ha det istället för längdskidor som jag och resten av familjen har införskaffat oss inför vinter säsongen i Branäs 2010/11. Blir kanon till påsk när snön börjar bli kass i backen, och grym träning är det ju också och det är ett plus. Sen tycker ja faktiskt att det e skoj.

Nu behöver ja bara det dyraste också, nya utförs skidor och det är inte lätt att hitta skidor som passar min nivå. Kommer bli en dyr affär, tur man har en snäll pappa som lovat hjälpa till lite med betalnigen..

Jag köpte en jätte fin kvaj. Har spanat in lite annat, som ja ska köpa i julklapp till mig själv. För det får man väll?

Nu ska ja ta och städa lite på golvet ändå, så man kommer in för det gör man inte just nu. Står en kartong ivägen och ligger kläder,väskor och annat överallt. Ett riktigt tjejrum mitt i utröjning med andra ord. Någon som vill hjälpa till att röja är väldigt välkomna!

Puss Johannis

Kommentarer

Postat av: Tess

Du har nog massor med kläder så de räcker å blir över <3



Puss

2010-11-05 @ 08:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -