Lugn vit helg

2010-11-15 @ 16:20:00
I helgen var jag med mamma och pappa nere i Varberg med husbilen, det var mysigt. Synd att det blåste bara, va lite kyligt tur det finns värme inne  i husbilen!


Stora vågor                   Bada?Hade räckt att stå på stegen

Lördag: Var på torget(i Varberg) och shoppa lite med mamma, efter lunchen bar det av en snabbis till Gekås. Ja och mamma tog snabbkassan ut. Då är det endast 10 varor per man, jag hade 3 haha så de va snabbt in och snabbt ut. Kom 30 min innan stängning så hann inte så mycket, samt att ingen hade lust att stå i kön som var ut. De stod säkert i 2 timmar om inte mer innan de va ute ur varuhuset.



Söndag: Hade en underbar söndag i Varberg, jag och Svea gick ner till havet och bara myste! Sen låg vi i sängen med och götta oss medans mamma och pappa handla, älskar min hund!



Sen bar det av till Billdal för att hälsa på några bekanta, och spana in deras nya hus. Jätte fint verkligen! När vi kom hem så fick pappa sina farsdag presenter, sen åkte ja iväg till Jonte och Robin och var där hela kvällen :)

Mer om detta kommer senare.. Puss J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -