Lovely day with the best

2010-11-01 @ 20:03:25
Haft en underbar dag först var jag på park och natur, hämtade ut vinter kläder. Sen bar det av till Prinsgatans blomsterbutik för att hälsa på lite snabbt, sen blev det en sväng förbi Bar Italia för en snabb fika.

Mötte sedan upp Angelica på centralen. Senare på dagen kom även Robin och Jonte in så blev en trevlig runda i stan. Tro det eller ej ja köpte ingenting!! Känner mig så duktig, riktigt stolt över mig själv! Sen bar det av till Bergakungen(Filmstaden) där jag och Angelica kollade på Sammys äventyr, 3D film. Jätte mysig! Va länge sen ja va på bio..



Tack alla för en underbar dag, kunde inte bli bättre. Behövde verkligen detta, så tack mina underbara vänner. Love you! Puss

Kommentarer

Postat av: Tess

Mysigt <3

2010-11-03 @ 11:50:54
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -