Längtar ej

2010-11-21 @ 19:45:21
Lämnat av Sebbe på centralen efter träningen, ses på fredag igen brorsan :)

Längtar inte till morgondagen, den här natten får gärna gå långsamt. Mamma påminde just mig att jag skall till tandläkaren imon, ni som känner mig vet vad detta innebär. Att gå till tandläkaren är det värsta jag vet, har endast borrat en gång men har alltid varit rädd för att gå dit. Hatar det, uch!

Ska försöka att inte svimma imon, får ej något lugnande på vanlig undersökning får se hur detta går imon. Är jätte orolig nu så alla ni håll era tummar på det bästa imon. Att allt går bra och att ja inte har nått hål.

Ikväll blir det te och mys framför tvn, måste kolla in vad som hände i Bonde söker fru i onsdags missade detta då jag va på rep så får spana in det nu istället. Sen blir det en tidigt läggdags för mig ikväll.

Ha det kanon!

Puss JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -