Kväll med bröderna bäst!

2010-11-15 @ 23:45:00
Åkte hem till bröderna bäst i söndags kväll när vi kommit hem, det va riktigt mysigt. Jag köpte med mig lite vanilj glass, så det mumsade vi på medans vi spelade Monopol.

Jonte                  Varför ska den alltid sitta på mitt huvud?

Tro det eller ej, jag vann!!Fast Jonte fuska, han snodde min kontroll..Robin gick bankrutt och Jonte med hehe. Hoppas ni inte är allt för sura på mig  ;)


Bröderna bäst!


Hjälpte inte att du fuska, ja vann ändå vännen


Robin bankrutt, Jonte kämpa på men gav sedan upp. Jag hade alla gator.

Tack för en underbar kväll!!
Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Jonte

Det bästa var ju endå att du kom med vaniljglass! :) Så det var okej att du vann!! <3 Du är bäst vännen min<3

2010-11-16 @ 20:01:52

Postat av: Tess

Ja vill med spela monopol!! Va gör ni de på ??

2010-11-17 @ 05:44:08
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Postat av: Jonte

På ett PS3! :D

2010-11-19 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -