Kallt!!

2010-11-27 @ 17:24:21
Imorse när jag åkte till jobbet 04:45 så visade bilen att det va -8 ute, så det har vart kyligt att jobba idag men det har gått kanon. Var lite kallt om händerna har ju endast sommarhandskar..

Efter jobbet blev ja körd till Järntorget av en kollega, kollade på Göta Lejons spelning i Haga det som var kvar av den. Det va så kallt så de valde bort Vallgatan så de körde endast en spelning idag, på 30min. Felicia va allt kall såg man lång väg uch tyckte synd om dig och alla de andra också för den delen. men ni va så duktiga. Imon blir det min tur att blåsa skiten ur Haga hehe ;)



Nu skall jag ner och hjälpa mamma att laga mat, sen ska vi åka iväg till Carina och dem på lite ost och kex. Donald från Skottland är i Sverige så han bor hos dem ska bli kul att träffa honom igen :) Så det blir en kväll att prata engelska idag hehe men det kommer gå bra som vanligt. Resan till skottland i vintras gjorde nytta!

Puss Johanna





Kommentarer

Postat av: Oscar

Vacker du är!

2010-11-28 @ 09:37:43

Postat av: Johanna

Tack Oscar:)

2010-11-28 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -