Julhandlat

2010-11-09 @ 19:46:35
Oj va det snöat och blåst hela dagen idag, bara vräkt ner!Snöat på er också idag?
Snart ser det väll ut så här..

På jobbet idag var det fotografering, blev jätte förvånad över hur duktiga alla de små var när de skulle ta bilder. Så söta var de!

Efter jobbet var det shopping som stod på schemat, så nu har jag handlat klart min farsdag present och alla i familjens julklappar :) Samt lite kläder till mig själv hehe.

Spelade in "Ung och Bortskämd" igår som startade igår på SVT1, hahha gissa vem som va med där? Jo JP haha skrev till han om det var bluff, för enligt mig är han ju helt tvärtom. Svar Ja, programmet är en bluff!
Nu blir det te och macka framför brasan, mums!Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Tess

Grymt mycket snö haha

2010-11-11 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -