Jobbdag

2010-11-06 @ 20:36:38
Idag har min dag endast bestått av jobb. Klockan ringde halv 5, fick sova lite längre imorse eftersom ja kunde ta bilen:) i morse på jobbet hände det sjukaste, alla som ser eller sett Paradise hotel 2010 vet vem ja menar. Gick och sopa ut hållplatserna nere vid brunnsparken och ut genom en spårvagn börjar plötsligt Jean Pierre även kallad JP prata med mig. Kände igen han från tvn direkt men måste bara säga att ja har ändrat uppfattning om honom. Han är verkligen jätte trevlig och rolig. Jean Pierre du gjorde min arbetsdag hehe, va glad hela morgonen.

JP

Efter jobbet blev det att krypa ner i sängen och sova ett par timmar. Sen iväg på nästa jobb, sitter barnvakt. Föräldrarna är på Håkan Hellström, han spelar ikväll på Scandinavium.


Håkan Hellström

Nu sover barnen och ja väntar på att få åka hem och sova jag med, ska ju upp tidigt imon för att jobba så lite sömn hade inte skadat.

Tror ja tar och lägger mig och vilar lite på soffan en stund. Natti! Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -