Hej då Oscar:(

2010-11-24 @ 16:56:01
Snön bara vräker ner, helt sjukt! Hörde nyss på radion när de intervjuade två av mina arbetskollegor angående snöröjningen, de hade vart ute sen 03:30 imorse och skall ut samma tid inatt. Tur att jag endast jobbar på helgerna. Tycker de kan räcka med snö nu ett tag, vi har väll så vi klarar oss eller?


Snögubbe som jag och barnen gjorde igår :)

Imon tidigt på morgonen lämnar min kära vän Oscar Öström sverige för några månader, han flyger till Thailand imon och sen bär det vidare av mot andra länder. Han skall vara bort i 3-4 månader få se hur om det blir längre eller kortare.. Så ikväll innan repet skall jag gå bort och säga hej då till honom och önska han en trevlig resa :)

Vill med utomlands..

Puss JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -