Håll tummarna!

2010-11-18 @ 08:01:28
Idag får ja reda på om jag får jobb i Branäs eller inte, ringde ditt igår eftersom vissa nu tackar nej till sina tjänster så finns det jobb över. Så hon skulle kolla över min ansökan och ringa tillbaka senare idag, hoppas hoppas hoppas! Så snälla hjälp mig med att hålla tummarna idag, eller be för mig. Gör vad ni själva känner för, tack på förhand :)


De håller på att lägga snö :)

Efter jobbet idag ska jag fortsätta att städa på rummet, ska tömma ovansidan av skrivbordet där ja bara lagt en massa saker som legat och drällt överallt. Sen blir det nog att vara med nån god vän.

Hoppas alla som fyllde år igår hade en underbar födelsedag! Komiskt Tess att du fick frukost på sängen, som ja skrev att du va värld det på din dag. Snäll Emelie du har:)

Puss Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -