Förlåt

2010-11-05 @ 21:14:37
Detta inlägg är till min lillebror Sebastian, tack för att du står ut med mig trotts alla bråk som blir.
Uch hatar när det blir så här, när ja är trött och ledsen och tar ut det på allt och alla. Idag var en sån dag, och du råka vara den ända i närheten så du fick vara offret idag för mitt humör. Menade inte det jag sa, det bara flög ur mig. Och det hoppas jag att du vet. Var bara oerhört trött, vet att det inte är ursäkt nog men det är det ända jag kan säga. Skall verkligen försöka att inte få såna här utbrott. Ska man se det från det possitiva så har det inte hänt på ett bra tag nu, men nu blev allt bara för mycket igen.. Förlåt mig, hoppas att du förstår!

Älskar dig otroligt mycket,säger det allt för sällan tyvärr. Du betyder oerhört!

Puss Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -