Blev ingen resa i höst

2010-11-04 @ 14:44:15
Blev ingen resa i höst får ta detta i sommar. Kostar ju nästan lika mycket att åka nu som att åka på högsäsong, det e stört! Får längta till sommaren istället ;)

Sen måste jag meddela att jag har sista dagen imon på den avdelningen som jag jobbat på nu i 5 veckor. Men att jag fått ett annat långvik ändå till Jul på samma förskola men på småbarns avdelningen. Ska bli kul :) Är jätte glad,ser framemot det. Men kommer självklart sakna alla andra barnen men ser ju dem på gården.

Ska snart iväg till Frölunda Torg med mamma och köpa present till pappa som fyller år nu den 23e. Så får se vad man kan tänkas hitta på.

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -