Malmö

2010-03-13 @ 20:43:41
Torsdag:
Fortfarande sjuk så var hemma från skolan även den här dagen.Blev hämtad på elevhemmen vid 18:00.Åkte då ner till Malmö,kom ner ganska sent så det blev stressigt att hinna med allt som skulle fixas till morfars begravning.Men oasishjärtat blev fint,använde mig utav röda rosor,rosbladen,murgröna.
Fredag:
Begravningen var jobbig men väldigt fin.Sebastian spelade "Det vackraste".Jätte fint Sebbe!!Jag hade aldrig klarat av det,mina tårar bara spruta..På kvällen var det middag hos kusinerna.Mamma och Pappa gick bort med Svea,men jag,mormor och Sebastian samt Gustav(hund) tog bilen.Så nu är premiärturen gjord.Morfar du fanns i tankarna!
Lördag:
Jag,Sebbe och pappa åkte hem på morgonen efter frukost.Mamma skall stanna till måndag.Jag körde hem och det gick kanon,har ätit god mat precis åh handlat godis.Kollar nu på melodifestivalen.Olofsson kommer kanske förbi snart,får se om vi drar till Berså som planerat.Daniel da silvas är nämligen där ikväll ;)
Beror på om jag orkar,e fortfarande ganska krasslig :(
Imon:
Blir det stan och shoppa med Amalia,ska bli kul.Den shoppingrundan har varit planerad ett bra tag nu men har alltid kommit en massa annat emellan.Saknar dig allt här hemma stumpan!
Puss Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -