Heldag med Engelska B

2010-03-04 @ 09:59:53

Hej bloggen!!

Har inte haft tid att blogga på ett bra tag nu, förlåt men har haft mycket att göra.
Igår var det brandmän här på våran skola och hade föreläsning, mycket intressant. Efter det var det körning i Varberg som gällde, sen hem och vila.

Idag har jag Engelska B hela dagen, ska bli roligt. Sen jag var i Scottland så är Engelska mycket roligare än vad jag tyckte det var innan..Vi är ju en liten grupp endast 9 personer, eller aa 8 st. Finns en i gruppen som kommer och går när hon vill. Det e skönt med mindre grupp.
Idag skall vi presentera våra menyer som vi jobbat med under en tid,sen skall vi se på how i meet your mother :)

Efter skolan blir det körlektion, skall repetera inne i stan. Lassabacka rondellen behöver jag mer träning i, får ju lite panik när jag kör där..Den e så krånglig!!Hatar den!!!!!!


På Disneyland sommaren 2009
Puss Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -