Therese

2010-12-23 @ 22:06:00
Saknar dig så mycket, synd att inte Ella är frisk så vi kan ses. Hänt så mycket, tur det finns mobil ;)
Älskar dig gumman, litar till dig på 100%. Du är verkligen en sann vän, är så glad att vi funnit varandra. Kan inte se mig själv utan att ha dig i mitt liv längre, du har blivit en del av mig. Du är en underbar person som alltid finns där för mig, och ja finns här för dig när du behöver dig. Bara att ringa, tveka inte gumman!

Tack för att du ser mig för den jag är!
Puss

Kommentarer

Postat av: Tess

Saknar dig med, men jag vill gärna ses snart efter all stress har lagtsig med jul mm =) Snart åker du långt bort :-(

Massa kärlek till dig, du är en super super tjej och vän! Finns alltid här, kan känna mig som en pek gumma ibland men men ;-)

Love you <3

2010-12-24 @ 01:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -