Mys söndag

2010-12-05 @ 17:58:53
Idag har varit en riktig mys söndag, vart pigg fast gårdagen satt sina spår så har jag haft en underbart mysig vinter söndag :)

Igår va ja i säng ca 05:10, gick inte så bra med min kväll som skulle bli tidig. Men men hade grymt skoj.
Jobbet ringde och sa att ja behövdes men ja kunde gärna inte jobba när ja nyss kom hem från krogen, samt att ja behövde ledighet samt att ja hade spelning.

Spelningen på Haga julmarknad idag var en nära döden upplevelse. Det va så halt, livsfarligt!

Efter spelningen var jag och Sebbe i stan och tog en fika samt shoppade lite.
Tack för en grymt mysig eftermiddag lillebror :)

När vi kom hem stack jag och pappa iväg till XXL och köpte nya pjäxor till mig.

Vad tycks?

Nu blir det god söndags middag med familjen, sen lämna Sebbe på centralen.

Puss JH

Kommentarer

Postat av: Tess

Läckra =)

2010-12-06 @ 07:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -