Lucia

2010-12-13 @ 23:50:00
Idag var jag på jobbet redan 7:00 för att hjälpa till med Luciatåget på förskolan, men gick efter fikat. Åkte då hem och åt frukost med mamma, sen bar det av till pappas jobb för att sedan köra till centralen.

Väl där såg jag att tåget blivit ersatt av buss, så insåg att resan skulle ta längre tid. Tur att hon kunde flytta fram arbetsintervjun. Kom fram till Karlstad ca 15:30 istället för 14:00. Efter intervjun blev jag upphämtad av Tommys(Lisas pappa) tjej Elisabeth, åkte hem till henne och käka mat sen kolla vi tv innan vi var tvungna att åka till stationen. Trodde att de skulle bli tåg hem, men hade fel. Blev buss hem också :(

Så nu har jag nyss kommit hem, pappa hämtade mig 22:50 på centralen.
Jag fick jobbet så det va värt resan, så ska jobba halvsäsong i Branäs i vinter tillsammans med Lisa i lift samt hyra. Kommer bli grymt! You and me babe.

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -