Zzz..

2010-08-17 @ 15:44:37
Nu har jag precis kommit hem från stan, va där inne en snabbis efter jobbet och köpte lite saker.

Tomt utan Therese på jobbet idag, hennes lediga dag eftersom hon jobbat 11 dagar i rad nu. Men vi ses imon :)

Idag efter frukost körde jag hem Veronica, hon mådde inte bra fortfarande osäkert ifall hon kommer till jobbet imon.
Men det gick bra att jobba själv också, men roligare och enklare att jobba 2 eftersom jag inte hittar alla ställen som vi skall jobba på i stan..


Nu skall jag sova en stund e helt slut, sen fortsätta att fixa mitt cv samt klippa gräset som inte Sebastian gjort innan han gick iväg(förmodar att han är hos Daniel).

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sakna dig meee =

2010-08-19 @ 14:31:06
URL: http://Www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -