Trevlig kväll med jobbet!

2010-08-08 @ 14:37:26
Nu skall jag börja blogga igen, Therese har övertalat mig :p
Tog ju studenten nu den 12 juni, började jobba 12 juli på Park och Natur. Har vart några dagar på vikariepoolen också. Det är nog en liten sammanfattning av min sommar hitills.
Igår var vi några stycken från jobbet(park och natur) som var ute och käkade mat på Barken Viking, väldigt trevligt.
Sen bar det vidare ut. Jag och Therese som jobbar helgen va inte där så länge, åkte väll hem runt 11. Ganska sega imorse var vi allt, men det var det värt!!
Så tack alla för en trevlig kväll!!
Therese och jag käkade räksmörgås
Jag och Therese käkade räksmörgås!
höj
Den va god
Talen kom igång!
Therese :)
Elin och Therese
Paul-kan du koppla mig till kina?
Hela gänget nästan.
Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Therese

Tack för en kanon kväll, så kul att få lära känna dig =)

Puss

2010-08-09 @ 20:15:49
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -