Timo va GRYM igår!

2010-08-11 @ 15:14:17
Gårdagen: Påvägen in igår på vagnen träffade jag på några godingar som jag inte träffat på väldigt länge bla Johan Lindelöf :) Det var kul!Timo får betyg 5/5, det var grymt att se han igår. Vilken scenkänsla helt underbart!!!Linus Svenheimer och Amalia lär nog också hålla med om det, grym kväll igår. Mycket folk, blev riktigt partysugen men men det blev sängen som gällde efteråt.

Idag: Klockan ringde 03:20 imorse, steg upp med ett leende på läpparna, sen bar det av till jobbet. Städade Götaplatsen, blev intervjuad av GP så imon kanske man är med i tidningen. Vem vet, så håll ögonen öppna! Sen blev det parkbilen med Jessica.

Efter jobbet var det som om hela himlen bara öppnade sig, shit va det började regna. Var helt genomblöt när jag kom hem, helt sjukt. Nu blir det att sova en stund, sedan kolla programmet inför ikväll och se vilka som spelar om det är någon ide att dra in till stan i detta väder. Positivt med detta är att det inte lär vara så mycket skräp imon att städa. Det GILLAS!!:D
Skall hinna med att städa huset lite idag också, Sebastian kommer hem idag. Så nu är jag inte ensam hemma längre, både bra och dåligt.
Svea, Sebbe och jag i vintras uppe i stugan, Branäs
Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -