Sista dagen på schema

2010-08-31 @ 20:16:17

Idag
var det sista dagen för mig på jobbet, som jag går på schema i allafall. Är timanställd sen så blir inringd helger och när de behöver mig. Hittade en trisslott idag med vinst på, dock bara 25kr men det är alltid nått :D

Efter jobbet åkte jag med Paul hem till honom och lånade en massa filmer, så i veckan nu när jag är ledig och om det är dåligt väder blir det film som gäller :) Sen bar det av till Frölunda Torg, shoppade en skjorta, armband och en boddy på Gina Tricot.

Skjortan

Nu blir det te och kantarell macka framför Fångarna på fortet tillsammans med mamma.

Imon arbetsförmedlingen 10:15 har jag möte där, sen skall jag förmodligen till Tuve och passa Oliver åt Emil medans han klipper sig. Sen blir det nog utgång på kvällen, Deep pratas det om.

Tänker på dig M<3

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -