Lysekil

2010-08-18 @ 14:27:32
Körde Pauls bil hem, åh vad jag vill ha den bilen. Den som vill får gärna ge mig den i present, hade blivit överlycklig!


Nu skall jag snart åka med familjen upp till Lysekil, ska lämna Sebbe på skolan där uppe. Ska hjälpa till att flytta in alla saker i huset. Ska bli kul att se hur han skall få bo jämfört med hur jag bodde på mitt internat.


Imon skall jag jobba tillsammans med Linnea, Kenneth e ledig och har anförtrott sig åt mig. Så jag ska vara chef över henne, vi har avenyn+vasastan legget. Skall nog gå bra hoppas jag, bara vi inte glömmer konstskolan vid valand.

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Therese

Sån har jag haft som firma bil dom är riktigt schyssta. Men för att vara Max 2 i bilen ;-)



Puss

2010-08-19 @ 14:32:25
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -