Inga raka besked

2010-08-30 @ 16:42:08
Idag har jag mest kört parkbilen med Johan, hahha jag var inte långt ifrån att skvätta ner massa fjortisar med äckligt lervatten. De hoppa undan i sista sekund. SKYLL er själva om ni inte flyttar på er för ett arbetsfordon!!Efter jobbet hämtade Paul mig, tog en tur i bilen så kul att köra en runda när det är sol ute :)

Efter det var det hem och äta lite sen sova en timme. SKÖNT!!Har nyss vaknat så nu e man pigg.
Skall nu ta tag i mitt rum, lite stökigt(som vanligt). Ringa Jonte en snabbis också och se vad han skall göra imon, kanske ses?

Ikväll blir det IKEA med mamma och pappa, får se om man hittar något inte vart där på jätte länge.

Tomt i huset utan Sebbe, men hoppas du har det bra i Lysekil!och att du kommer hem nästa helg.


Amalia,Felicia och jag Berlin(muren) juni 2010

Imon skall ju vara min sista dag på jobbet, men nu vet jag inte rikigt hur det blir. Har ju fått förlängt(timanställning än så länge) men nu snackas det om att jag behövs mer än så. Får väll reda på det imon..

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -