Fredag :)

2010-08-20 @ 10:49:25
Idag var man ledig som sagt. Har fortsatt att städa lite nu på mitt rum så nu ser det bättre ut, kan i allafall gå in på rummet nu :p

Senare idag skall jag åka in till stan och kolla lite i butiker.Se så arbetskamraterna sköter sig, men det tror jag allt att ni gör :D Kanske ta en fika med Peter Thörnqvist min gamla granne här hemma på gatan, stötte ihop med honom när jag tömde korgarna på hans skola där han pluggar.

Sen skall jag nog umgås lite med Emil Ekman och hans son, inte träffat er på jätte länge nu ju. Dåligt av mig, förlåt mig men det skall allt bli ändring på det nu. Inte jag som flyttade så långt bort heller...kan hända att det e därför vi inte ses så ofta killar, inte tänkt på det?!

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -