Festivalen

2010-08-16 @ 18:51:04
Gårdagen:
Det var grymt kul att se alla artisterna igår, och skönt att det inte regnade under konserten.

Artisterna som var där var: Darin, EMD, Ola, Erik Grönwall, Erik Hassle m.m. :)

Träffade några från min gamla skola Frida Carlsson, Tobbe, Annelie m.m. Skoj att se er igen, sjukt längesen inte sett er sen studenten ju..

Nu är alla hemma i familjen igen, blev som vanligt(ni som känner kan ju bara misstänka vad som hände så fort vi sågs allesammans igen)..

Just det jag och Paul fick varsin kulturkalas tröja också, haha några på jobbet blev visst lite avis så Paul håll hårt i tröjan!

Dagen:
Först vill jag bara tacka Therese för att du lyssnade på mig i morse angående DU VET VAD!Tack!!!

Sjukt glad över min nya vän Therese :D

Idag efter jobbet så har jag endast suttit och pysslat med mitt CV och mitt Personliga brev, sjukt jobbigt..
Sista dagen idag att börja 04:30 idag, imon blir det sovmorgon. GÖTT!!

Puss Johanna


Kommentarer

Postat av: Therese

Otroligt glad att jag träffat dig med stumpan! Du är ju sååå go och söt :-)

Puss!!

2010-08-16 @ 23:15:08
URL: http://www.mittlivminlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -