Lov

2009-10-26 @ 09:56:10
Lovet började med att åka direkt från stationen i Mölndal upp till stugan i Värmland, har haft en underbart mysig helg där uppe med bara mamma,pappa och svea. Sebastian valde att stanna hemma med Amalia. Blev en hel del shopping i helgen också, köpte lite kläder ifrån VILA. Jätte söta tunikor, som jag bara var tvungen att ha! Mindre kul i plånboken..
Idag blir det städning av rummet,ser förjävligt ut men men har ingen annan än mig själv att skylla att jag slänger kläder i soffan.Det e ett berg med kläder där nu som bara väntar att jag ska ta tag i det. Skall hjälpa mamma att städa hustet också, damsuga och våttorka. Sen plugga samhäll inför provet mån v 46. Och teori, sen skall jag formodligen även hinna att planera balklänning med Madeline. Så idag står det mycket på schemat!
Ha en bra dag!
Tjingeling Johannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -