Varberg hela dagen :)

2009-05-19 @ 14:06:24
Helt underbart väder idag!!Vi åkte till krematoriet med klassen idag.Det ligger en bit utanför centrum.Efter det stack jag till körskolan,sen gick jag på stan lite.Bestämde mig sedan för att promenera ner till havet och gå längst med strandpromenaden bort till Apelviken.Det va jätte mysigt,solen värmde,vågorna kluckade och fåglarna sjöng.Bättre kunde jag inte haft det,satt på stranden en bra stund sen gick jag upp och tog bussen till elevhemmen.Väl där var alla i full fart med kubbtuneringen.Packade upp väskan och käkade lite å kolla sedan på Tv,fast de va inget bra igår.Har ju bara 1,2 och 4an på elevhemmen så det va inte mycket att titta på igår..Ville sett Ballar av stål(5an) men det gick ju inte..
Får se reprisen hemma istället :p

Dagens bästa:
Apelviken
Dagens sämsta:Lämna Gbg



Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -