Vår ruset 2009

2009-05-06 @ 11:19:49
Igår var det Vår ruset som gällde. Jag,Hedvig och Isabelle å några till från skolan och klassen var några av alla tjejer som var duktiga och sprang.Har aldrig sett så mycket tjejer i hela mitt liv,kaos!Det bara krylla av tjejer vart man än såg, killar där skulle ni varit.Ni hade stor trivts där!!Jag sprang med Isabelle och Hedvig vi sprang varvet(5km) på 30 min, så vi var jätte nöjda!Man fick tränga sig igenom på vissa platser,folk gick mitt i vägen..


Idag efter skolan klockan 16:00 skall jag köra med Pernilla,har ju bytt körskola. I måndags körde jag också, det gick jätte bra. Pernilla är jätte snäll och duktigt :)

Dagens bästa:Övningsköra idag i Varberg :)
Dages sämsta:Att jag inte kunde följa med Emil på fest idag i Ljungby pga av att det e skola imon, för den hade jag missat i så fall eftersom att vi skulle sovit där inatt..

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -