Valborg :)

2009-05-03 @ 10:35:17
Min Valborg såg ut så här i år:
  • Först var det praktiken som gällde,där jag fick en jätte stor fin bukett i rosa toner :)
  • Sen bar det av till Chalmers för att spela med Göta Lejon på Cortegen
Efter Cortegen bar det av till landet där vi var framme runt 22:20,hjälpte till med att lasta in alla sakerna i bilen.Sen var det bara att fixa i ordning sig,sätt på sig varma kläder och åka till Älvsered för att fira Valborg.Lillen blev jätte förvånad när jag döck upp hihi,va skit kul att överraska honom.Josse det va en bra ide ;) Var jätte kul att träffa alla igen,Lillen,Adam,Josse,Jon,Alex,Victor,Emil,Amanda,Thom och Tom m.m :) När jag kom så var det ungfär 130 pers utanför och i partytältet,vi tände brasa och myste.Lillen badade som vanligt!Jätte trevig Valborg hade jag,Amanda din häxblandning var för jävla go ;) Pappa kom och hämtade mig runt 03:20,Daniel och Tommy åkte med till Mjöbäck..

Dagens bästa:Festen i Älvsered,träffa alla igen :)
Dagens sämsta:Att solen sken på Cortegen,det va för varmt!

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -