Landet över helgen!

2009-05-31 @ 17:41:46
Fredag: Skulle åkte till Kullaberg på skum discot men Joel orka inte,och egentligen hade jag inte orkat det heller.Så jag tog och cyklade bort till han,Stefan och Tobias.Väl hemma där satt vi och pratade och lyssnade på musik,kollade även på helt sjuka klipp på Youtube :p var en trevlig kväll,fast snacka om att det va mörkt att cykla hem sen runt halv 1.Ringde pappa så att han fick prata med mig,det var skit mörkt!Läbbigt!!

Lördag: Låg ute i solen hela dagen,planen var att grilla i Mjöbäck men jag orkade inte och Josse skulle till Elina.Daniel drog med Linus å några från Älvsered och grillade i Falkenberg istället.Så det va hemma dag för mig:) Skönt,det behövdes verkligen!

Söndag: Gå upp tidigt idag var det som gällde,skulle vara hemma i gbg redan 11,tar ca 1 och en halv timme att köra hem från landet.Idag så var det  jag som körde från landet,körde motorväg för första gången bla.Det gick jätte bra,körde hela vägen hem till gbg.Fast pappa fick köra till Bergsjön,hammarkulle festivalen idag ju.Så vi spelade där från 12-14:30,lång dag där ute idag..
Sen nu håller jag på att göra min svenska uppgift klar.Sen blir det god middag,för det e ju morsdag idag.Plockade blommor till mamma imorse,Liljekonvaljer :)

Helgens bästa:Får faktiskt ta och säga den goda maten hihi ;)
Helgens sämsta:Att det var så varmt idag att spela!

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -