Kransdekoration

2009-05-12 @ 19:46:10
Igår övningskörde jag med Pernilla,det gick jätte bra!Hon ville gå igenom start i backe för att se att jag riktigt kunde det..Och det gick svin bra :) Körde från Varberg till Tvååker,hela hemfärden gick jättebra.Fast jag hamna bakom en bil som hade en båt på släpvagnen så det gick lite långsamt där ett tag..På torsdag skall jag köra igen..

Idag hann jag klart med kransdekorationen på lektionstid så jag slapp sitta kvar å arbeta med den efter skoltid.
Så nu skall jag göra lite körkortsteori hade jag tänkt mig,imon är det Gekås som gäller med skolan.Inget annat för mig så då kan man lika väl åka med åh spendera lite tid..Ikväll blir det att titta på semifinalen i eurovision med de andra i huset!Trevligt :)

Dagens bästa: Att jag blev klar med begravningskransen :)
Dagens sämsta: Att det bara är tisdag..

Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -