Fegenfesten 2009!

2009-05-10 @ 21:38:04
Efter konfan bar det av till landet,fixade till mig lite å sen körde pappa mig till Fegen.De va sjukt mycket drag redan på förfesten,Emil hämtade mig vid bilen eftersom att det va så mycket folk så hade jag aldrig hittat dem annars.Väl inne på festområdet fick man stå i kö för att komma in,efter ca 40 min om inte mer va man inne på området!Det sjukt mycket folk,en vakt sa att det va ungefär 1200 personer!!Massa gamla 3or från skolan som Lillen,John,Ida,Frida,Emil m.m sen var det gänget från mjöbäck å grabbarna från Älvsered :) hade så sjukt kul,grymt att det va så mycket folk där!!
Åkte hem med Jessica tillsammans med Bagarn,Pesar å Emil :)
Pappa hämtade mig hos Emil..

Dagens bästa:
Fegenfesten!!!!
Dagens sämsta:Regnet som va imorse..

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -