Måndag 30 mars 09

2009-03-31 @ 12:46:40
Gårdagen såg ut så här på ett ungefär,tåget till Varberg klockan 9:42.Sen bar det av till skolan,väl där gjorde vi en plantering.La undan massa blommer till mamma som dom skulle hämta sen på kvällen.
Efter skolan så åkte jag in till Varberg för att prata med Din Trafikskola,slutade som jag ville.Så nu tillhör jag inte murtans längre.Gick en stund i stan också för att se ifall mina kläder som jag spanat in fanns kvar så jag kunde köpa dem,men det gjorde som inte så det blev inga köp :(
Jag var jätte ledsen,det vet Angelica och Mikael bla..

Sen hemma så käkade jag och satte igång att plugga teori,sen kom mamma och pappa som vart på Gekås för att lämna lite fynd som dom hittat till mig,dom hämtade mina blommor också för att ta hem över lovet och praktiken. De klarar ju inte av att stå i 1månad utan vatten.Sen åkte vi till skolan för att hämta blommorna
som jag hade lagt undan.
När dom hade åkt hem så kollade jag på Tv å sen blev det sängen.
E du nöjd nu Andrea?-Hon klagade innan att jag va dålig på att uppdatera min bloggi blogg

Puss Johanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

HAhaha ja nu är jag bannemig nöjd :D

2009-03-31 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -